CS:Source dood?

Hij doet niks meer…

Er staat loading, de muiswijzer doet ook alsof ie wat doet… Daarna doet hij niks meer…
Alles verwijderd bla bla, niks doet het, bij taskmanager zie ik trouwens ook geen HL2.exe.

Iemand defibrilator bij de hand?

Ik dacht er laatst nog aan, probeer es anders cs source op een andere pad te installeren, of bijvoorbeeld zelfs extern HDD…

En anders probeer CSS niet via steam maar puur van de map CSS in Steam map op te starten.

alles gedaan… no result…

Ik heb gisternacht ondervonden dat je de gehele nacht bezig was om css binnen te komen.
Maar is het nu gelukt?

ja je komt online en offline de hele tijd, hoe zit dat?

zelfs ferry heeft het voor elkaar om met zijn pc CSS te spelen…

Het heeft nix met computer zelf te maken.

Het is steam zelf, ik ben ook op de onderzoek gegaan, meerdere personen hebben dit met een goeie pc en als enig oplossing hebben ze de hele pc geformatteerd…

Voor de rest andere oplossingen heeft niet gewerkt hebben baris abi en ik uitgevonden.

Nadat ook ik een poging heb gewaagd het probleem op zijn computer op te lossen hadden we het opgegeven, en zou hij formatteren. Eenmaal thuis aangekomen zij hij dat na het starten van BF2 Counter-Strike weer werkt. Vage shit. Hoe zit dat nou precies?

Jah klopt, ik zie het verband ook niet in de 2 spelen…

Het enige verband dat ze hebben is het videokaart, maar ik kan niet op een normale probleem opkomen dat veroorzaakt zou kunnen worden door een videokaart…

vet!

weird, maar dat heb je altijd met windows? De logica is meestal ver te zoeken!