Gta iv

beyler ve bayanlar

gta5 afferdersin … hic güsel oyun deyl camera gaymisch gameplay sor bi tek grafiki güsel gerisi güsel deyl SAKIN ALMAYIN INDIRMEYIN HEFESLENMEYIN

GTA sevmem

Sen hangi GTA 5’ten bahsediyorsun? Benim bildigim GTA 5 yok ki, en son cikan GTA IV (yani 4). IGN’de not olarak 10 alan GTA 4 ise, kusurlarina bakma, hemen IGN’e mail gonderdim, neden 10 vermisler diye, indirecekler.

pardon abi IV di aynen irenc oyun niye 10 veriolarsa hele hele adam SIRB yani yugoslav hic güsel olma misch san andreas much better

GTA cheatlerle cok guzel oluyo :smiling_imp:

aslında öyle çok sıkıcı oluyor…

echt niet, herseyi paramparca et iste ne guzel… :smiley:

gta multiplayer 6 ay önce velan oynuyodum komik di. taniormusunuz???

yok tanimiyorum kim o ?

jaja tamam anladim benim yazdimi sen öneme almion

multiplayer hic oynamadim ondan tanimiyom. :open_mouth:

youtube.com/watch?v=q0Ik_NZK … re=related

bak ben bunu 2-3 arkadasnan oynuyodum ama biraktim

youtube.com/watch?v=6kvvwosAMl4

haha bunu bende yaptim dim komik oluyo

youtube.com/watch?v=jWHq1soT … re=related

lol noob gecen video gonderdin simdi anladim. gta da multiplayer oldugunu bilmiyordum

GTA IV GTA 4 degil mi?

evet

bide guya oynamis daha kac oldugunu bilmiyo :smiley:

Bence GTA IV iyi ama tabiki Computer’de nasil oldugunu bilmiyorum.
Benim Arkadas’da var GTA IV (XBOX 360’da) ve oynadim ordaki
Grafik felan hersey güzel’di. Cok zevkli. :wink:

benim gozum GTA IV’yi tutiyoo bence graphic leri very high ve mod indirirsen oyun acayip olur^^