Onderzoek naar Games

Welke (geschikte) games willen jullie in de toekomst spelen tijdens de LAN?

First Person Shooters
[ul]
Crysis
Unreal Tournament 3
Quake 4
Enemy Territory: Quake Wars
COD 1 & 2 & 3 & 4
Battlefield 1942 & 2
FarCry
Half Life 1 & 2 DM
Counter Strike 1.6 & Source
Unreal Tournament 99, 2003 & 2004
Soldier of Fortune 2
Serious Sam (2nd encounter)
Painkiller
America’s Army
Quake 3
F.E.A.R.
Wolfenstein E.T.
Operation Flashpoint
Joint Operations + Escalation
Warsow
Jedi Knight 2
Halo 2
[/ul]

Action
[ul]Vice City Multiplayer
San Andreas Multiplayer
[/ul]
Racing
[ul] Flatout 1 & 2
Burn out 2
Trackmania Nations
Insane
[/ul]
Realtime Strategy
[ul]Company of heroes
C&C (Alle varianten)
Supreme Commander
Age of Empires 2 & 3
Age of Mythology
Home World 2
Warcraft 3
Rise of Nations
Dawn Of War
Star Craft
Lord of the Rings
[/ul]
Andere games
[ul]Worms World Party & Armageddon
Atomic Bomberman
Deer Hunter 2005
Supreme Snowboarding
[/ul]

Je bent Battlefield 2 vergeten.

Voor mij is dat simpel:
Battlefield 2

Heeft alles voor de lan, waarschijnlijk nu net iets te zwaar voor sommigen. Zeker in infantry only mode is het spel qua teamplay ongeevenaard voor zover ik FPS spellen heb gespeeld (alleen Tom Clancy spellen zijn ook vet, maar dat zijn tactical shooters).

Daarnaast zou ik ook wel een keer een Call of Duty willen proberen (overigens is CoD 4 al uit, dat gaat best hard bij CoD).

Daarnaast is Maniac heel wat meer vergeten :stuck_out_tongue:

Bijvoorbeeld:
Crysis
CoD 3 & 4
Unreal Tournament 3
Quake 4
Enemy Territory: Quake Wars

Mensen het was een start lijst en geen uitsluitende!! Dus hoe meer aanvullingen hoe beter!!

Kennelijk heeft het topic wel de gewenste effect bereikt, want krijg al reacties van jullie over gewenste games tijdens een LAN!

Crysis heeft ie al genoemd trouwens, Ik denk persoonlijk niet dat het ooit kan gespeeld worden in lan, omdat het eenmaal te hoge graphics vereist.

Hiernaast zou de Need for Speed Most Wanted ook gespeeld kunnen worden, getest werkt, alleen dan 4 persoons per keer…
Hier lijst:

NFSMW
SOF2-3, 3 nog net uit, ziet lelijk uit maar lijkt leuk voor lan
NFSPS, moetk nog testen
NSFU 2, blijkt leuk te zijn op lan

FEAR en Battlefield 2 lijkt me leuke spellen tijdens LAN. Helaas, niet iedereen heeft geschikte pc voor deze spellen.
Maar wel leuk na 5 uur :laughing:

En dat is het vervelende aan Battlefield 2, het is geen ruk aan met 4 tegen 4 o.i.d.

Persoonlijk speel ik Battlefield 2 online vrijwel altijd 16 tegen 16, maar ook 12 tegen 12 is erg leuk. Meer dan 16 tegen 16 vind ik het weer minder, wordt te druk.

Als je nou de kleine mappen van Battlefield 2 gebruikt zou het nog goed kunnen eigenlijk…

die kleine kan je zelfs met 8 vs 8 spelen en ik denk toch echt wel dat er meer dan 16 mensen komen dit keer…

FEAR kan idd ook, zelfs getest, leuke spel, lijkt een beetje op cs source eigenlijk, zonder het kopen van wapens enzo dan…

Spellen die ik echt leuk vind voor Lan-Party

• Trackmania
  • CS:S Gungame zou echt vet zijn volgens mij
  • Quake 3, is nog steeds de shit
  • UT, er zijn echt heel veel spelmodi, jammer dat we hier geen gebruik van mekn
  • PES, jeweettoch

Onderhand kun je in het promotie team van BF2 Chone :laughing:

Vind ook dat Q3 Arena er in moet blijven, ook al spelen we het weinig.
Ik ga alvast opzoek naar een alternatief … van Q3A.

Tetris, Pac-man en Snake III :smiley:

OT= De meeste nieuwe games zijn voor bepaalde mensen (lees. de mensen met een gare game pc) niet te spelen. Dat zorgt er dan ook weer voor dat mensen niet meer willen komen naar een LAN. Maar de games die worden genoemd lijken me wel allemaal fijne spellen om te spelen.

Spy is voor Quake 3, omdat hij nog een radeon 8500 heeft. Anders riep hij wel anders. :laughing:

Q4A?

Quake 3 loopt gewoon lekker soepel … dat weet ik niet van Q4. Ik ga het proberen.

Uiteraard loopt Quake 3 “lekker soepel”, maar dat doet solitair, tetris en pacman ook.

Nou dan nemen we die ook mee … multiplayer pacman rulez!!

kheb Q3 op mn mobiel, loopt ook soepel xD

Vet ! Heb op mijn Atari 2600 nu Crysis draaien. Alles aan … draait ook soepel. Wheee

Ahahah xD, vet :stuck_out_tongue:, ma was wel serieus over die Q3 :stuck_out_tongue:

Age of Empires 1 en 2
Worms World Party << cok manyak bi oyun bu :smiley: