Street Fighter IV

Ja, ik krijg hem maandag binnen als het goed is. Voor mensen met een PS3, your challenge has been accepted :sunglasses:

Bring it.

Deze lijkt me idd vet. Toch maar ff snel binnenhalen.

Recensies zijn allemaal boven een 8,5 en gemiddeld een 9, online werkt feilloos volgens alle reacties. Ik ben erg benieuwd, ziet er sowieso heel vet uit.

Nog steeds niks binnen, watskeburrtt

heb hem binnen op de XBOX. Dikke game!!

Jammer dat je op de Xbox hebt, heb je hem gehacked?

Eindelijk ook geregeld, vet spel. Old school, en nog steeds interessant. Lekker snel ook. Ik zoek uitdagers, wie wil?

Hadōken!

Ik, maar op een echte console…

Beetje late reactie maar IK. Alleen moet ik nog kijken hoe ik via Turkije de online wereld kan bedreigen met mijn XBOX. :smiley:

xbox live gold abonnement regelen

hmm. Ok ga er meteen achterna thnks!

waar koop jij de codes? is dit te vertouwen --> http://www.xbox360gold.nl/info.php

Na overleg met andere XBOX gebruiker hier in Turkije zit ik nu te twijfelen of het nou wel mogelijk is om met XBOX Live via Turkije te gamen???

het gaat toch om een internetabonnement en XBOX live abonnement… Maakt het wat uit of je nou via turkije aanlogt op het netwerk?

internet moet wel werken, zonder blokkades richting microsoft. Als je nu demos en patches kunt downloaden kan je ook online gamen via gold.

En dat adres ziet er betrouwbaar uit. Ik heb het via marktplaats gedaan een keer, laatste keer via ebay (engeland :stuck_out_tongue:).

tmm. dan ga ik het proberen nadat ik terug ben van Miami.

thnks