TASKLAN 2007 / 3 (29-30 december 2007)

Discussieer hier over TASKLAN 2007 / 3 (meer info over deze lanparty is hier te vinden). Laat weten als je komt, nemen we je op in de deelnemerslijst.

Deelnemerslijst
Wordt binnenkort bijgewerkt

Zoals jullie weten kom ik ook, ik vroeg me vanochtend al af wat er met de site aan de hand was…

Blijkt dat ie verandert :stuck_out_tongue:

Hee dat ziet er wel gelikt uit, stap voor stap wordt de organisatie toch wat professioneler…

Misschien is het een idee om voortaan ook de notulen hier ergens op een gesloten gedeelte te plaatsen. Handig voor bijvoorbeeld archivering!?

Bij de mededelingen heb je, Chone, de datum verkeerd. Kan je dat aanpassen.

Gr

Bij deze aangepast.

IK kom ook :laughing:

Unal…Alles goed jong? IK heb hier nog een flyer liggen voor je…kom je nog langs in Ede? Laat even wat weten (je weet me te vinden, desnoods via D&O).

ik kom disndag of woensdag ff langs, print maar alvast 4 flyers voor me…

Groete

ik haat die xbox360 enzo.

We kunnen toch ook op de PC spelen? Ik heb 2 controllers van de PS3, die kan je verbinden op de PC… werkt goed man…
Kan je ook nog streamen naar de beamer? 10 euro inzet, jullie arm… ik rijk… ja toch?

Ik zou zeggen, neem controllers maar mee, gaan we kijken. En een Xbox 360 controller went wel, zelf Coskun vond het reuze meevallen (is vandaag even langsgeweest, paar potjes gespeeld).

Inmiddels is de lanparty gehouden, en ik vond het een groot succes. Zo veel plezier heb ik in lange tijden niet gehad aan een lanparty. Was ook wel te merken, om 16.00 uur zaten we nog met 10 man, half brak maar goed.

Foto’s staan online (helaas niet goed gelukt deze keer, maar beter dan niets).

Was idd een hele leuke lanparty…

Als het aan mij lag zat ik nog tot 10 uur in de avond door te gamen maarjah iedereen was doodop :stuck_out_tongue:

iig next time ff de teams goed regelen want mijn teamleden was aan de andere kant van de zaal waardoor ik geen tactieken kon bespreken of dergelijke…

Naja thanks voor de picz khoop dat iedereen genoten heeft…