TASKLAN 2008 / 3 (27-28 december 2008)

In de nacht van zaterdag 27 op zondag 28 december wordt de laatste TASKLAN van 2008 gehouden op de gebruikelijke locatie (kantine FC Jeugd in Ede).

We gaan verder met Counter-Strike: Source en Battlefield 2 als hoofdgames, met daarnaast Trackmania Nations Forever en Flatout 2 (of misschien Ultimate Carnage), aangevuld met andere (nog nader te bepalen) titels.

Dit keer geen consoles of PES vanwege de aard van die spellen (geen massive multi player mogelijkheden).

Inmiddels is de kantine voorzien van radiatoren (verwarming), en is het een stuk aangenamer dan voorheen. Mochten er dus mensen zijn die daardoor niet komen dan zijn ze bij deze weer van harte welkom.

TASKLAN 2008 / 3
Datum: De nacht van zaterdag 27 op 28 december
Tijd: Inloop vanaf 20.00 uur, start om 00.00 uur
Lokatie: FC Jeugd, Sportlaan 43 Ede
Entree: 12,50 Euro (incl.1 frisdrank en friet)
Info: task-forces.net

Download de checklist hier: task-forces.net/files/checklist_TASKLAN.pdf

Ben ik de enige die 29 december moet werken? Ik ga me zwaar gaar voelen denk ik als ik zondag tot 1 uur in de middag ga spelen en maandag moet werken.

Gaan we dan eindelijk een keer iets op het spel zetten? Wie beste lap heeft met bepaalde track met trackmania dat hij een Muis of een Headset ofzo krijgt? Of iets met cs ofzo…

Daarnaast begrijp ik dat UT en QuakeIII niet meer van de partij zijn… Quake en UT had ik nog het meeste lol van voorgaande LANs… Tis al geen geheim meer maar ik ben niet zo gechameerd van BF2.

Edit: Het toch een goed idee om PES af te schaffen bij de lans… Dit omdat ik jullie pak slaag gaf :smiley:

Jah dan win ik alle prijzen, dat is ook niet leuk voor jullie :stuck_out_tongue:

Daarnaast ben ik het wel met je eens wat betreft de prijzen, ik ga ut ook missen…

ut en quake zijn in principe niet helemaal geschrapt, die vallen tegenwoordig onder “diversen”

misschien ga ik maandag ook werken, we zien wel.

Goede vrienden houden ook rekening met anderen, waarom organiseren jullie de lan op 27e ipv de 20e. Dan kon ik tenminste ook nog meedoen…

kom je nu pas mee :unamused:

Als we het hadden geweten…We hebben het gemist om je door je hoofd te knallen :smiling_imp:

It is D-Day

eee, wat vonden jullie van de LAN?. Ikzelf vond het beter gaan dan verwacht.

Veel beter! Maar goed, de mening van onze gasten is belangrijker :stuck_out_tongue:

Sorry voor late reactie maar het was wel leuk en was veel beter dan vorige keer.