Touch Cruise, Apple Iphone of de TyTn2?

Welke zou ik kiezen, mn broer raad de Touch Cruise en Iphone aan, maar ik dacht iets meer aan de TyTn2…

Alleen weet ik niet welke toch beter zou zijn, ik ben een persoontje die alles in de tel gebruikt, van Ineternet tot muziek…

Ik persoonlijk zou voor een HTC gaan, omdat die Windows Mobile draait. Daar zijn veel meer applicaties en spellen voor te vinden, waar je ook wat aan hebt. En een Touch Cruise is (voor zover ik weet) kleiner dan een TyTN II, dus zou ik waarschijnlijk voor de Touch Cruise gaan, maar ja, je moet die 2 eens goed met elkaar vergelijken.

Ik heb net al een tytn 2, cruise en tytn 2 zijn qua functies hetzelfde, alleen dan dat het tytn 2 een toetsenbord als extra heeft…

Daardoor heb ik toch alsnog voor de TyTn 2 gekozen en ook nog gehaald

Gefeliciteerd ermee, ik weet vrij zeker dat het je gaat bevallen. Als je nog software/spelletjes nodig hebt:
ppcwarez.org

Niet alleen vind je daar een beschrijving, je kunt daar ook alles downloaden. De beste site voor Pocket PC’s.

Thanks, was al hele da bezig met zoekenm alleen werkt het niet echt…

Uhmmm…wat werkt niet? ppcwarez.org werkt echt goed, alleen kun je omdat veel zaken op rapidshare gepost worden niet alles in 1 keer regelen. Rest werkt daar 100%, althans dat is mijn ervaring ermee.

Ik bedoel dat de site dood is, de site werkt niet…

Als ik naar ppcwarez.org ga (eventueel zelf intikken, niet aanklikken!) wordt ik doorverwezen naar:
forum.ppcwarez.org/agreement.php

Daar staat:
Please note: cookies must be enabled past this point.

Als je cookies aan staan en je klikt op “I AGREE” kom ik er in. Als je dit niet te zien krijgt gaat er iets goed fout.

Nu werkt de site wel, maar eerst was het gewoon down… hij is weer teruggekomen blijkbaar… nja vette site iig

ik weet