Website çalışmaları

Çoğunuzun farkına varmış olması lazım, task-forces.net websitesini yeniliyoruz ve yeni düzen ve kurallarla hazırlıyoruz. Çalışmalarımız tüm hızıyla devam ederken burada siz ziyaretçilerimize bilgilendirmek amacıyla alt tarafta şu an çalışma yaptığımız şeyleri listeliyoruz.

* Türkçe çeviri (çoğu bitti)
* Site içeriği
  - Clan hakkında bilgi
  - Üyeler hakkında bilgi
* Sitenin üst tarafına daha fazla header resimleri
* Logo ve ön sayfa
* Forum bölümüne sanal klavye (Türkçe karakterler için)
* Sitenin 
* Sitemizin değişik bölümlerini birleştirme (Galeri, istatistikler, gameserver admin vb)

ABI BENIM COK COK ISTEDIHIM TOP POSTER sayfanin basin mesallah yasio
1.chone/10 posts per week
2.big rhymz/5 post per week
3.deso dogg/2 post per week

jani rank gibi bise osman herkes daha aktiv olur
böyle bise public server hakinda da olsa cok sevinirim kim kac saat nesman falan filan girmisch informations like that are very helpfully and make me proud (sometimes) :smiley:

Kim ne kadar nezaman yazdigini istiyor… Statistics yanilmiyorsam

ana sayfada ziyaretcilere kendimizi tanitmak icin bi bolum ayiralim, mesela ismimizin ustune basarak bilgilerimizi okuya bilirler yada onun yerine foto’s. Ben baska oyunculari merak ederim, baskalarida bizi merak edebilir. Yani ziyaretciler sitemize gelirse bizim clandeki oyunculari tanimak amaciyla direk ulassin ana sayfadan.

ABI jada arkadaschlar benim istedihim budur: the topic creator can delete the NONSENE komments

messalah benim topicimi 50 kisi kirletio bende onlarin kommentini silemiom

bunu ayarliya bilsenis mutlu olurum

bencede hamit abi haklisin buyle daha etkilici olsun(opfalinde kleure en dat je fotos kan zette))

evet olacaktir insallah…
orcun Hollandaca konusmasan daha iyi olur…
aramizda baska ulkedende katilanlarda var :wink:

saygilarla,
Lazmirow

yok ben sana katiliyorum yok guzel olur yok ins olacak bu tip topcilere bunlari yazin ama arkasinada niye guzel olur veya baska fikirlerinizi yazin. forumu doldurmak icin bos bos yazilar yazmayin, yok ben yazmak mi istiyorum diyorsan muhabbet topic var istediginizi yazin.

yavuz abi bide hamit’in dedigi gibi iste uyelerimizin yani sadece server adminlerinin kendine ait bi profil sayfasi olsa nasil olur? herkes istedigini koya bilse ama tabiki kurallari olsun mesela bazi arkadaslarimiz kendilerini tanikdiklari forum sayfasindaki gibi birsey, kendi profilinde olsa? yani burda anlatmak istedigim adminler kendilerini iyice tanitmak icin bi profil sayfasi olsa?
ornek : facebook profile
Hi5 profile
buna benzer kisisel admin profile sayfasi

saygilarimla
Emrah

Profil sayfasi var hekesin. Kendi kafaniza gore degistirebilirsiniz. Birinin ismine basin ve bakin.

vhalla supper olur yucel abi

bide yavuz abi yada yucel abi, nezaman olacak bunar? millet gendi fotorafini koya bilse profiline tanisiris gururuk yani super olur de nezaman olur bunar?.?.?.?

Uhmmm Task websitesi biraz daha koyu renk olabilir.

(Bide foto eklersen forume automatic bir size versin.)

[quote=“2Fast”]Uhmmm Task websitesi biraz daha koyu renk olabilir.

(Bide foto eklersen forume automatic bir size versin.)[/quote]

aynen uyle olsa cok super bi site olur hekezin gendi profili, :neutral_face: :wink: foto koyarsin guzel olur,…

Okuduma gore Super olacak :smiley:

Burasi Chatsitemi?..

Herneyse… Isteginizde guzel noktalar var elbet… Bizimde kendi planlarimiz olmasina rahmen yetistiremiyoruz…

Son zaman fark etmissinizdir, cok yogun oluyoruz ve dedigim gibi istediklerimizi yapamiyoruz, cunku yeterince zaman kalmiyor.

Bu haber icin ozur dilerim ama gelecegimizde umarim baska aktifiteler yapariz.

Ben sor bise istemicem Signatur göremedim bisim forum da , comment tin altinda signatur olsa sevinicem…

NICE:D

ABI insallah bunu okursun…

Yukarda 5 tane Kategorie var “Portal,Forum ana sayfa,Yeni basliklar,Ara,Ajanda”

Simdi bence oraya bise daha yakisir oda “History” oraya da bunu yazariz…

[size=200][Text 1][/size]

[ul]A Gaming Community with alot of good friends which are welded together,

our young War-Team has so much potential that we all want to promote.
First of all we are a Clan/Community, where we stand as Fair-Players which are motivated to get on top of the roof
…Bad-Language? Dispute? NO not by us.[/ul]

[size=200][Text 2][/size]

[ul]About the TASK clan

TASK stands for The Alliance of Sane Killers.

al·li·ance

A close association of nations or other groups, formed to advance common interests or causes: an alliance of labor unions opposing the bill.
A formal agreement establishing such an association, especially an international treaty of friendship.
A connection based on kinship, marriage, or common interest; a bond or tie: the shifting alliances within a large family.
Close similarity in nature or type; affinity: the ancient alliance between mathematics and music.
The act of becoming allied or the condition of being allied: the church, acting in alliance with community groups.

sane

Of sound mind; mentally healthy: “their protector, the strongest and sanest of them all” (Pat Conroy).
Having or showing sound judgment; reasonable.

kill·er

One that kills: a disease that was a killer of thousands; a killer of new ideas.
Slang. Something that is extremely difficult to deal with or withstand: an exam that was a real killer.

With other words, we kill with a reason till our mission is accomplished.

This clan is founded in March 2001. This clan exists of friends, knowing each other from the real life.[/ul]

Eger sitede degisiklikler olucaksa lutfen sayfayi ingilizceye cevirme imkani olsun… bu arada wamboo arkadasimiz var ayri yeten benim bir kac arkadas var meselaa benim comminity sayfayi devamli gormek istiyorlar…

Eger sayfa ingilizce olursa sayfamizi daha cok visit yapan olucak… :stuck_out_tongue:

Bu arada main adminlerin steam idleri, veya bize ulusmak istiyenlere daha kolay yontem lazim, mesela ismimize tikladiklarinda steam sayfamiz acilsa? Profile olsun, ornek facebook’ kucultulmusu… basvurudaki yaptigmiz gibi bilgiler profilimize gecsin…

Bunla ugrasmak tabi biraz zor olcak… ama ben yardimci olmak isterim…