Xbox 360 - Firmware verschillen

Wat is het verschil tussen deze firmware’s (Yavuz?) heb ze gevonden maar niet echt verder gezocht.

Commodore4eva’s iXtreme firmware 1.4 for TS-H943 Xbox 360

Commodore4Eva iXtreme Hitachi-LG v1.4

Commodore4Eva iXtreme BenQ v1.4

Kreon’s Xbox 360 Enabled Alternative FW for the Samsung SH-D162C drive v1.00

Kreon’s Xbox 360 Enabled Alternative FW for the Samsung SH-D163A/TS-H353A drive v1.00

eurmm…het eerste wat je nodig hebt is uitzoeken welke dvd drive er in je xbox zit. Het liefst heb je een Samsung MS25 (dat zijn de eerste XBOX 360’jes), maar goed je hebt geen keuze (althans niet als je geen extra geld wilt uitgeven). En ik zou de Kreon’s niet nemen, altijd gaan voor de iXtreme’s, die zijn XBOX Live proof.

Dus als je een Samsung drive hebt neem je de eerste, met een Hitachi drive neem je de 2e, met een BenQ drive (dat zijn echt de allernieuwste XBOX’en) neem je de derde.

Zeer goede forum met allerlei tutorials en dergelijke:
forums.xbox-scene.com/index.php?showforum=169

Zitten er onderling nog enige verschillen zoals meer of minder opties ?

Weet je waar ik zo’n tabel kan vinden ?

Eurmm…zoek eens op het forum wat ik je heb gegeven? Onderlinge verschillen zijn er in snelheid van drives, en sommige drives (Hitachi zo uit het hoofd) werken alleen maar goed met Verbatim schijven, en dat soort shit, maar om safe te zijn gebruik ik alleen maar Verbatim schijven (ik heb een Samsung MS28).

Voor de rest zijn er verschillen in de manier waarop je een bepaalde drive moet flashen.

Salim, wat moet jij met een xbox? Koop eerst een normale vga kaart.

Playstation 3 :sunglasses:

Omdat ie in bestelling staat, wegens het nog steeds niet gehackte ps3 platform.
Omdat mijn vga kaart niet goed is mag niet een xbox kopen ? wat wil je daarmee zeggen.
Je hoeft niet op elk onderwerp een koppeling te maken met mijn vga kaart.

Graag wat nuttigere bijdragen … mutzzzz :wink:

Zie: previous qoute and reply.

Ik wil 'm er pas bij als ie gehaakt is :smiley:

LOL verstandig.

gaat lang duren, zelfs dan BD kost teveel.

D’r kan ook een HD op als dat ook gehackt word… bats je er een 500GB in toch. Problem solved.

Kan.
Ik ga daarom ook nog wachten.

Niet wachten olm, koop ze allemaal. Lekker makkelijk. Mustafa sponsort toch?

Ja man je hebt gelijk.

Dan meteen de dure, Mus ik wil een PS3 60GB versie. Xbox is goedkoper betaal ik wel.
:slight_smile:

Ok dus Mus koopt een PS3 60GB voor Sevki en Sevki koopt een Xbox 360 voor Salim … hmmm … opgelost toch ?

En Salim abi een PS3 met 60 GB, daarnaast mijn broer Xbox 360 voor mij…

Nou is het sowieso compleet

sponsorship is geen probleem, alleen wel met een aantal voorwaarden!! :wink:

wat zijn de voorwaarden? :stuck_out_tongue:

bukken!