XFIRE onderschrift

Chone,

Ik heb net als jij een onderschrift van xfire, echter is hij iets anders (groter) en hij zegt dat ik niets gespeeld heb terwijl dat wel zo is.
1e vraag, ik wil jouw onderschrift en het zou leuk zijn als iedereen die hier gebruik van maakt dat ook doet
2e Waarom zegt mijn onderschrift dat ik nooit gescpeeld heb, terwijl ik gisteren 2 uur gespeeld heb.

je bent een lutser…

en ik vind dat iedereen zijn eigen onderschrift mag gebruiken…

Ik zeg het zou leuk zijn sjonnie, hoeft niet.

kan me niet schelen… je blijft een prutser… en doe is wat aan je onderschrift… tering groot… bij salim duurt het anders te lang met laden :smiley: haha :stuck_out_tongue:

lol heb het al gevonden.

Probeer een keer Counter-Strike (of een ander spel) te starten vanuit X-Fire, en dan te connecten (ipv te starten vanuit steam)

Ja is wel klote om eerlijk te zijn, dat je perse via xfire moet opstarten om de tijden bij te kunnen houden.

ja klopt, de makkelijkste manier via xfire als je een server wil joinen waar iemand anders zit is:

• via steam rechter muisknop klikken op je vriend
  • klik op “view game info”
  • kopieer (ctrl+c) server ip
  • via xfire klik je in het menu op tools (dacht ik zo uit het hoofd), dan op launch, en dan start je css
  • open console (~)
  • en dan connect je naar de server met:
    connect <ctrl+V>

Helaas, geen makkelijkere manier gevonden.

Jawel,

Je kan in Xfire zien wie er aan het spelen is en waar. Rechtermuisknop vriend, aan spel deelnemen en je komt direct bij elkaar.

Dat is dus alleen als je in Xfire kan zien wie waar speelt, als niemand via Xfire connect heb je een probleem.

Ik launch css altijd (althans dat probeer ik) op via Xfire, en dan connect ik zelf, en dat houdt ie dan wel bij.